شرکت سخت افزاری و نرم افزاری بکآپ

این وبلاگ جهت ارائه نرم افزار های بروز و کمیاب ، مقاله ها ، آموزش ها و ... توسط تیم بکآپ به وجود آمده است

شرکت سخت افزاری و نرم افزاری بکآپ

این وبلاگ جهت ارائه نرم افزار های بروز و کمیاب ، مقاله ها ، آموزش ها و ... توسط تیم بکآپ به وجود آمده است

شرکت سخت افزاری و نرم افزاری بکآپ
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
طبقه بندی موضوعی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

۱۶
مرداد
۹۵

مقایسه IPhone 7 pluse و IPhone

چند روز پیش ویدئو مقایسه آیفون 7 پلاس با آیفون 6اس پلاس منتشر شد . تفاوت های کلیدی بین نسخه جدید و قدیمی وجود دارد ؛ به عنوان مثال نسخه جدید با رنگ بندی خاصی (آبی – سورمه ای) روانه بازار می شود که زیبایی خاصی به موبایل افزوده است . هماهنگی طراحی کلی با رنگ دستگاه هم شایان به ذکر است
دوربین 7 پلاس کمی بزرگتر از نسخه قبلی درست شده و مستطیلی شکل می باشد. طبق شایعات منتشر شده هر دو گوشی از لنز 12 مگاپیکسلی بهره میبرند . نسخه جدید دارای دوربین دوگانه است که یکی از آنها دارای قابلیت تثبیت اپتیکال تصاویر است و دوربین دیگر وظایف مربوط به زوم اپتیکال را به عهده دارد
آیفون 7 پلاس به دلیل برجستگی دوربینش (در حالت افقی روی میز) کمی بیشتر از نسخه قبلی لق میخورد .
خطوط آنتن که روی بدنه پشتی (زیر دوربین و 1سانتی متر بالا تر از قسمت پایین گوشی) بود ، به دور گوشی منتقل شده است . سنسور جلویی کمی بالاتر از جای قبلی رفته .
 دو طرف بقلی نسخه جدید و قدیمی خیلی شبیه به هم هست . در مورد ضخامت هم باید باید ذکر کنم که 6 پلاس کمی ضخیم تر از نسخه جدید است (ضخامت 7 پلاس : 7.14 – ضخامت 6 پلاس : 7.18)
 حفره هندزفری هم از زیر گوشی حذف شده و بجای آن اسپیکر گذاشته شده است

BackUp

  • حامد متقی
۱۶
مرداد
۹۵

تنها چند روز پس از فاش شدن تصویری حاوی اطلاعات سخت‌افزاری ال‌جی V20، منبع دیگری اطلاعات جدیدی در مورد این گوشی فاش کرده است که با آنچه که پیش از این از V20 شنیده بودیم در تناقض است

فروشگاه اینترنتی دیجی کالاشرایط جدید آزمون CCIE LAB آموزشگاه بین المللی ارژنگ

ال‌جی V10 یکی از گوشی‌های جذاب سال گذشته به شمار می‌رفت که با نوآوری‌های خاصش نظرهای بسیاری را به خود جلب کرد. این گوشی در حقیقت دومین پرچمدار سال ۲۰۱۵ ال‌جی به شمار می‌رفت که سخت‌افزار بهتری نسبت به دیگر پرچمدار ال‌جی یعنی جی ۴ داشت. V10 با استفاده از صفحه‌نمایش ثانویه‌ و کیفیت ساخت بالایش یکی از ساخته‌های قابل احترام ال‌جی به شمار می‌رود، جانشین این گوشی ۱۶ شهریور ماه سال جاری رونمایی خواهد شد. استفاده از اندروید نوقا در ال‌جی V20 نیز از دیگر مواردی است که تا به امروز تایید شده است این در حال است که بقیه اطلاعات فاش شده در مورد این گوشی فعلا در حد شایعه باقی مانده است.


چند روز پیش شاهد فاش شدن اطلاعاتی از V20 در کره جنوبی بودیم، یکی از بحث‌برانگیزترین نکات این اطلاعات مربوط به صفحه‌نمایش می‌شد. طبق این اطلاعات ال‌جی در V20 از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده کرده، این در حالی است که نسل قبل از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. امروز منبع جدیدی مدعی شده است که این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ عرضه خواهد شد. این منبع همچنین استفاده از ۴ گیگابایت حافظه رم را در این گوشی تایید کرده است. به احتمال فراوان ال‌جی این گوشی را به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز کرده است.


این منبع همچنین به استفاده از یک دوربین ۲۱ مگاپیکسلی در پشت گوشی و دوربین دوگانه در جلوی گوشی اشاره کرده است. از دیگر موارد فاش شده‌ی امروز می‌توان به ماژولار نبودن این گوشی اشاره کرد. منبع مذکور مدعی است که این اطلاعات از منبع قابل اطمینانی به دست آمده، ولی با این حال تا نزدیک شدن به زمان عرضه و فاش شدن اطلاعات دیگر در مورد V20 باید صبر کرد. انتظارات شما از گوشی جدید ال‌جی چیست؟ به نظر شما ال‌جی چه تغییراتی نسبت به نسل قبل انجام خواهد داد؟

  • حامد متقی
۱۳
مرداد
۹۵

به طور کلی برای اندروید برنامه های مدیریت فایل زیادی وجود دارد که تا به امروز چندین مورد از آن ها را معرفی کرده بودیم و همه ی آن ها تقریبا از محبوب ترین ها و بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی برنامه ی مدیریت فایلی قدرتمند و پرامکانات با نام ES File Explorer File Manager را داریم که با دارا بودن قابلیت هایی بی نظیر توانسته است امتیاز 4.7 را در مارکت از آن خود کند و با بیش از 130 میلیون دانلود ؛ در میان برنامه های فایل منیجر دیگر محبوب تر شود. اگر به دنبال فایل منیجری هستید که تمام انتظاراتتان را برآورده کنید ما ES File Manager را به شما پیشنهاد می کنیم که با دارا بودن ظاهری ساده و کلاسیک و امکانات بسیار زیاد شما را از داشتن یک فایل منیجر کامل بی نیاز می سازد. این فایل منیجر که از 22 زبان زنده ی دنیا از جمله انگلیسی ، روسی ، ژاپنی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، آلمانی ، چینی سنتی ، چینی ساده ، هلندی ، ایتالیایی ، عبری ، ویتنامی ، اسلواکی ، چک ، مجارستان ، اوکراین ، تامیلی ، کاتالان ، ترکی ، لیتوانیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند قابلیت های زیر را در خود نهفته است :

  • مدیریت کلی فایل ها با تابع های انتقال ، کپی ، حذف ، ایجاد ، تغییر نام ، جستجو ، به اشتراک گذاشتن ، ارسال ، پنهان کردن ، ایجاد میانبر و …
  • امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از اطلاعات و بازگردانی آن ها
  • کنترل از راه دور برنامه از طریق کامپیوتر
  • امکان استخراج و ایجاد فایل های فشرده ی RAR و ZIP
  • نمایش ریز عکس برای انواع فایل ها نظیر عکس ، فیلم و فایل های apk
  • نمایش فایل های متنی و امکان ویرایش سریع آن ها
  • امکان اتصال به FTP و مدیریت حرفه ای برروی فایل ها
  • ذخیره و اشتراک گذاری فایل ها در سریع ترین زمان ممکن
  • دارا بودن یک ویجت برای بستن برنامه ها و یا نگه داشتن برنامه ها در حالت اجرا
  • دارا بودن پلیر اختصاصی برای نمایش فایل های تصویری ، صوتی و …

  • حامد متقی
۱۳
مرداد
۹۵

اگر بخواهید ویندوز جدیدی نصب کنید و یا اگر بخواهید از از دیسک نجات آنتی ویروس ها مختلف استفاده کنید باید شما در ابتدا بوت را روی سی دی یا دی وی دی و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کنید ، شاید بپرسید چه لزومی دارد با این کار سیستم برای نصب اماده می شود و بجای باز کردن هارد دیسک و ویندوز نصب شده شما اول سی دی یا دی وی دی یا هر وسیله جانبی دیگری را می خواند ، در این اموزش فرا خواهید گرفت به چه صورت بوت خود را برای نصب ویندوز و یا سایر کارها با سی دی و دی وی دی یا فلش دیسک اماده کنید.


- سیستم خود را ریستارت کنید قبل از شنیدن صدای بیپ و بالا امدن مشخصات باویس کلید DEL ( یا DELET ) کیبورد خود را چند بار فشرا دهید ( در برخی از لپ تاپ ها باید روی F2 ، در برخی از مادروبردها هم باید یا F12 ) را فشار دهید در اکثر موارد با زدن DEL کیبورد وارد صفحه بایوس مادروبرد می شوید

- روی سربرگ Boot کلیک کنید ( باز هم عرض میکنم این قسمت نیز در مادربوردهای مختلف متفاوت می باشد ) ، سپس Boot Device Priority را انتخاب کنید و دکمه اینتر را فشار دهید.

- ۱st Boot Device رو انتخاب کنید برای بوت شدن از طریق باید درایور سی دی رام را انتخاب کنید ، برای بوت شدن از روی فلش دیسک باید USB FLASH رو انتخاب کنید و یا نام فلش دیسک خودتان را انتخاب کنید ( دقت داشته باشید برای بوت شدن از طریق فلش باید فلش دیسک شما حتما قبل از امدن به بایوس وصل باشد و مادربورد شما از این خاصیت پشتیبانی کند )

- خوب اکنون شما بوت را بسته به انتخاب روی سی دی رام و یا فلش دیسک خودتان تنظیم کرده اید ، برای ذخیره تغییرات اکنون روی F10 کیبورد خودتان کلیک کنید و سپس روی Yes یا OK کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود ، تمام شد اکنون شما برای نصب ویندوز اماده هستید .

  • حامد متقی
۱۳
مرداد
۹۵

اینستاگرام بی شک جز محبوب ترین شبکه های اجتماعی عکس می باشد و در سال های اخیر گوی سبقت را فیس بوک ، گوگل پلاس و توییتر گرفته است ، یک شبکه اجتماعی دوست داشتنی که بزودی جشن ۱ میلیارد عضوی خواهد گرفت ، اما در نسخه های قبلی اینستاگرام شما فقط قادر به داشتن یک اکانت بودید اما خوشبخانه در نسخه های جدید این مسنجر دوست داشتنی بدون نیاز به هر گونه نرم افزار اضافی و از طریق خود اینستاگرام می توند به راحتی چندین اکنت بسازید و مدیریت کنید ! در این آموزش به شما نحوه داشتن چندین اکنت اینستاگرام و مدیریت آنها را خواهیم داد پس همراه ما باشید !


پیش نیازهای آموزش که به آنها نیاز دارد :

۱ – باید نسخه جدید اینستاگرام را داشته باشید

آموزش :
1-وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و سپس به پروفایل خودتون بروید (روی آیکون سر آدمک در پایین ، سمـت راست ، کلیک کنید)
2- روی سه نقطه ی بالای صفحه کلیک کنید (به تنظیمات بروید)
3-روی گزینه add account که زیر clear history هست ، کلیک کنید
4- اکنون وارد بخش لاگین کردن اکانت می شود اگر اکانت دیگری دارید کافی است Username و Password خود را وارد کرده و روی Log in کلیک کنید و اگر ندارد و قصد ساخت اکانت دارید روی قسمت مشخص شده در عکس یعنی Sign up کلیک کنید
5-صفحه ای باز خواهد شد که با دو روش اکانت فیس بوک و یا ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شوید که ما با روش دوم یعنی ثبت نام با شماره موبایل و ایمیل وارد می شویم چون برای ثبت نام با اکانت فیس بوک باید ف*ی*ل*ت*ر شکن داشته باشید !

شما موفق به ادد کردن اکانت جدید شدید ! هر وقت که خواستید اکانت را سوویچ کنید به پروفایلتان بروید و روی منو اکانت ها ، بالا سمت چپ ، کلیک کنید
  • حامد متقی
۱۲
مرداد
۹۵

شایعات این روزها پیرامون سامسونگ داغ تر و داغ تر می شوند، سامسونگ ممکن است تا اواخر امروز و یا در سیزدهم آگوست (۲۲ تیر) عاقبت دست به معرفی این تلفن هوشمند بزند. چنانچه این اتفاق امروز بیافتد قادر می شویم در مورد مجموعه تصاویر جدیدی که به تازگی در مورد این تلفن با بدنه ی فلزی منتشر شده اند قضاوت نماییم و به شایعه ی عرضه شدن آن در دو نسخه ی ۴.۷ و ۶.۷ اینچی خاتمه دهیم.

در پیرامون گلکسی آلفا اخیراً شایعات بسیار زیاد بوده است ولی بعد از انتشار آمار فروش سه ماه ی دوم سامسونگ حجم این شایعات بیشتر نیز شده است. جدای از گلکسی نوت ۴ که ظاهراً قرار است ستاره ی سامسونگ در ماه آینده باشد، این کمپانی کره ای اعلام کرده در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند رده بالای دیگر است که بدنه ی آن از جنس موادی متفاوتی نسبت به محصولات قبلیش تولید گردیده (احتمالاً فلز).

در مورد مشخصات سخت افزاری این تلفن نیز گمانه زنی ها بسیار متفاوت وجود دارد و اسنپدراگون ۸۰۵، ۲ گیگابایت حافظه ی رم و صفحه نمایش ۴.۷ اینچی یا ۴.۸ اینچی با رزلوشن ۷۲۰P یکی از حدس های جدی است.

باور گروهی بر این است که هدف سامسونگ از عرضه ی چنین تلفنی رقابت مستقیم با آیفون و ایجاد اختلال در بازار این تلفن هوشمند پیشتاز است، و تصاویر منتشر شده ی اخیر می توانند حتی چنین بحثی را نیز داغ تر و جدی تر نمایند.

تصاویری که پیش تر از آلفا منتشر شده بود تلفن هوشمند مذکور را با بدنه ای مشکی نشان می داد ولی تصاویر فعلی بدنه ای سفید را به نمایش می گذارند و با توجه به داغ شدن رقابت بین برند کره ای و رقیب امریکایی ابداً هیچ بعید نیست سامسونگ از یک اسکنر اثر انگشت مشابه آیفون نیز در پایین تلفنش استفاده نکرده باشد.

دانسته های فعلی ما در مورد این تلفن هوشمند اکنون قدری نسبت به گذشته تغییر کرده است، پیش از این تصور می گشت که آلفا دارای صفحه نمایش ۴.۸ اینچی است ولی حالا صحبت از نمایشگر ۴.۷ اینچی می شود و تا حدی این یقین به وجود آمده که نسخه ای ۶.۷ اینچی نیز از آن وجود خواهد داشت.

شایعات پیرامون آیفون ۶ می گویند دو نسخه از آن با سایز های نمایشگر ۴.۷ اینچ و ۵.۵ اینچ در راه است و اگر اطلاعات در مورد آلفا درست باشند سامسونگ با عرضه ی دو نسخه ی ۴.۷ و ۶.۷ اینچی شمشیر را برای برند رقیب از رو بسته است.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده جدید از گلکسی آلفا را مشاهده نمایید.

عکس ها در ادامه مطلب


  • حامد متقی
۱۲
مرداد
۹۵

تنها چند ساعت دیگر تازه ترین فبلت سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 به بازار عرضه می شود که بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، قرار است به ویژگی های جدیدی مثل اسکنر عنبیه ی چشم مجهز باشد.

سامسونگ علاوه بر این، از همین حالا و پیش از رونمایی رسمی محصول، روی این ویژگی تاکید زیادی داشته که نوت 7 در برابر آب مقاوم است، در نتیجه می توان انتظار داشت فبلت جدید مثل پرچمداران اخیر همین سازنده، از گواهی IP68 برخوردار باشد.

نکته ی دیگر اینکه محصول تازه به درگاه USB Type-C مجهز است و همین موضوع موجب می شود هدست واقعیت افزوده OG Gear VR فعلی با نوت 7 قابل استفاده نخواهد بود.

اما خبر خوش اینکه به زودی سامسونگ یک نسخه ی جدید از این هدست را عرضه می کند که نه تنها از درگاه جدید پشتیبانی می کند، بلکه زاویه دید آن از 96 به 110 درجه افزایش یافته است.

سامسونگ ضمناً یک باتری با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت را به همراه حالت های جدید ذخیره ی انرژی برای نوت 7 در نظر گرفته است، از جمله قابلیتی که با فعال کردن آن رزولوشن نمایشگر از 1440 در 2560 به 720 در 1280 کاهش خواهد یافت تا مصرف باتری به شکل قابل توجهی کمتر شود.

sprint7

اشاره به ویژگی های جذاب نوت 7 در کارتی که اپراتور اسپرینت برای فروشگاه های خود تدارک دیده

اما همه ی این اطلاعات تاکنون وجود داشته و آنچه تازه به حساب می آید، تصاویر جدیدی است که امروز و تنها چند ساعت پیش از رونمایی، از نوت 7 به فضای وب راه یافته است.

در پایان از شما دعوت می کنیم طراحی و ظاهر جدیدترین فبلت سامسونگ را در این تصاویر مشاهده نمایید، ضمناً توجه داشته باشید که بلافاصله پس از مراسم رسمی رونمایی نوت 7، این محصول توسط دیجیاتو در استودیو جعبه گشایی و نقد و بررسی خواهد شد که می توانید آن را به شکل زنده از وبسایت آپارات مشاهده نمایید.

The-latest-images-of-the-Samsung-Galaxy-Note-7
The-latest-images-of-the-Samsung-Galaxy-Note-72
The-latest-images-of-the-Samsung-Galaxy-Note-73
  • حامد متقی
۱۲
مرداد
۹۵

دانلود برنامه Multi Language Translator Pro v4.0

دانلود برنامه Multi Language Translator Pro | مترجم آنلاین حرفه ای برای سیستم عامل اندروید

این برنامه فوق العاده بهترین و قدرتمند ترین مترجم آنلاین است که تا کنون منتظرش بوده اید! با استفاده از نرم افزار Multi Language Translator Pro می توانید متن ها و کلمات انگلیسی را به بیش از ۵۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان فارسی ترجمه نمایید و مورد استفاده قرار دهید. برنامه از قابلیت تلفظ متن و کلمات ترجمه شده به زبان مورد نظر پشتیبانی می کند و می توانید پی ببرید تلفظ اصلی آنها به چه گونه است. البته این قابلیت در اکثر زبان ها وجود دارد و همه آنها را پشتیبانی نمی کند. برنامه Multi Language Translator Pro بدون هیچ گونه تبلیغات آیتم های آزار دهنده است و تنها با اتصال به اینترنت می توانید از امکانات فوق العاده، گرافیک چشم نواز و رابط کاربری ساده و لذت بخش برنامه لذت ببرید.

  • حامد متقی
۱۲
مرداد
۹۵

دانلود برنامه Waze - GPS, Maps & Traffic v4.3.0.1 beta

دانلود برنامه Waze – GPS, Maps & Traffic | نمایش ترافیک مسیر ها با Waze برای اندروید

Waze Social GPS Maps & Traffic برنامه ای جالب است که به شما کمک می کند تا بهترین و سریع ترین راه برای رسیدن به مقصد را انتخاب کنید. این برنامه تمام خیابان های اصلی و فرعی را تا حد امکان برای شما نمایش می دهد. برنامه Waze به صورت real-time ترافیک مسیری که شما در آن هستید را نمایش می دهد و همچنین با مشخص نمودن مبدا و مقصد زمان تقریبی رسیدن به مقصد را برای شما پیش بینی می کند.  ضمنا می توانید موقعیت دوستان خود را نیز بر روی نقشه ببینید. این نرم افزار همچنین پمپ بنزین های موجود در مسیر را روی نقشه مشخص می کند. ظاهر این برنامه بسیار جالب و دوست داشتنی است.

ویژگی های برنامه Waze :

  • به روز رسانی سریع وضعیت ترافیک مسیر ها و اعلام دقیق آنها
  • دارای صدای راهنما
  • قابلیت سینک شدن با دوستان فیسبوک
  • پیدا کردن ایستگاه های پمپ بنزین
  • اعلام تصادف ها، ایست های پلیس در مسیر و …

  • حامد متقی
۰۵
مرداد
۹۵

در این آموزش قصد داریم به شما کلید های میانبر اکسل را یاد بدهیم ؛



ctrl+1= فرمت سلول

ctrl+B = رنگ کلفت

ctrl+I  =نوشته کج

ctrl+U = زیر خط

shift+ctrl+` = فرمت کلی

shift+ctrl+2 = تبدیل فرمت سلول به زمان

shift+ctrl+3= تبدیل فرمت سلول به تاریخ

shift+ctrl+4 =به واحد پول

shift+ctrl+7 = خط کشی دور انتخاب شده ها

ctrl+A = انتخاب همه سلول های در دسترس

shift+F8 = اضافه کردن به انتخاب شده ها

ctrl+[SPACE] = انتخاب ستون مد نظر

shift+[SPACE] = انتخاب ردیف مد نظر

alt+IR = اضافه کردن یک ردیف

alt+IC = اضافه کردن یک ستون






  • حامد متقی